Tuli sitten tehtyä jotain viisastakin. Kun avasimme vinssit, ne suorastaan huutivat huoltoa. Tarkkaavainen lukijahan muistaa viimeisen kisan vinssiongelmat ja nyt voisi todeta, että ihme kun toimivat edes joten kuten. Riku saanee ne taas uutta vastaavaan kuosiin...
keskiviikko 9. toukokuuta 2012
Koreilua
Muut ne kiillottaa pohjia, mutta me keskitytään koreiluun. Ja heti kärkeen totean, että siniset rungot pitäisi lailla kieltää. Viisi tuntia koneellista hinkkaamista hiomatahnalla ja olo on kun tappelun jäljiltä. Noh, komea tuli, kun sai vahan pintaan, mutta kyllä se aina vaatii asennetta ja helppokäyttöisen vahan...
Tuli sitten tehtyä jotain viisastakin. Kun avasimme vinssit, ne suorastaan huutivat huoltoa. Tarkkaavainen lukijahan muistaa viimeisen kisan vinssiongelmat ja nyt voisi todeta, että ihme kun toimivat edes joten kuten. Riku saanee ne taas uutta vastaavaan kuosiin...
Tuli sitten tehtyä jotain viisastakin. Kun avasimme vinssit, ne suorastaan huutivat huoltoa. Tarkkaavainen lukijahan muistaa viimeisen kisan vinssiongelmat ja nyt voisi todeta, että ihme kun toimivat edes joten kuten. Riku saanee ne taas uutta vastaavaan kuosiin...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Loistavaa! Siis toi vinssihuolto. No, saahan ne kyljetkin kiiltää.
VastaaPoistaMeneekö vinssit perinteisesti VTT:n ultraäänipesuun?
JP
En mää vaan tiedä. Aluksi ne meni ainakin Fordin takakonttiin.... Mutta luotto on kova. Aikoinaan juntattiin Infernon vinssit täysin jumiin, mutta sai Riku ne rallattamaan iloisesti...
VastaaPoistaRegatta Service Finland....
VastaaPoistaEn suosittele...
VastaaPoista