tiistai 8. maaliskuuta 2011

VAVISKAA!!

Suomen hienoin alapää löytyy nyt täältä

9 kommenttia:

  1. On näköjään vastukset minimoitu kun köli ja saildrive on jätetty pois. Toi on kyllä kovemmalla kryssillä kinkkinen ajettava ;)

    Kimmo L

    VastaaPoista
  2. Saimaan kevyissä keleissä köli on vain hidaste. Koppaan sen sitten Larusta kyytiin ennen VSSR:ää. Vetolaite on aivan turha, koneella tehdään vain sähköa jääkaapille ja rantautumista varten asennutin hankaimet.

    VastaaPoista
  3. Peräsimen oot kuitenkin jättänyt ?! No, vedetään vähän reippaammalla vauhdilla sopivaan ylämäkeen niin eikös siitäkin turhakkeesta päästä.

    VastaaPoista
  4. No just luin Isvestiasta, että vesi on laskenut tammikuusta jälleen 10 cm, eli sopivia ylämäkiä löytyy sieltä ja täältä. Vielä vähän lisää ja Nettiveneessä on ilmoitus, että vaihdetaan vähän kisattu vene asuntovaunuun.

    http://www.ita-savo.fi/Etusivu/11043149.html

    VastaaPoista
  5. Ehkä toi peräsin kannattaa kuitenkin pitää, se tuo nykyveneissä kuitenkin aika ison osan liftiä ja teillä tuota muuta liftiä tuovaa on vähän hintsusti. Ja auttaa myös satamassa, noiden airojen kanssa on aina vähän sillai...

    VastaaPoista
  6. Joo joo... ei teetetty pohja voi olla koskaan niin hyvä kuin itse pakkasessa ja räntäsateessa v-käyrä korkealla rapattu!

    T:Sinko

    VastaaPoista
  7. ...eikä näin synny pitkäaikaista viha/rakkaussuhdetta. Keväinen ylpeys kun tuppaa yleensä rapisemaan seuraavana syksynä toteamukseen, että homma on aloitettava taas alusta ja ensimmäisenä päähän tärähtää ajatus upottaa koko paska lähimpään syvänteeseen...

    VastaaPoista
  8. Juu, eiks orkkikin sakota ammattilaisella teetetystä pohjasta muutaman sekunnin!

    VastaaPoista
  9. Mutta sitähän emme paljasta....
    Ja nyt pitäisi sitten mittailla purjeita jne. Hommasin jo läheisen halpakaupan konkkamyynnistä 50 metrin mitan ja ORC-kulusarakkeeseen kirjattiin 7,93 €. Kelpaakohan noin halpa vai pitäskö tässä lajissa olla virallinen Maritim-ORC-measure-equipment-mitta?

    VastaaPoista